Premiärdopp

Idag skulle det ju vara varmt, så planen var att barnen skulle få bada i poolen. Värmepumpen har inte kommit än och det var bara 19 grader i poolen men alla barn doppade sig, grannbarnen var också här! Det blev ett kort bad då det var bra kallt. 
Det kommer bli bra sen när värmepumpen kommer i slutet på maj. Annat än bada så har vi planterat och fixat med jorden igen. Min mormor kom förbi med nya tomatplantor eftersom jag oavsiktligt dödade dom förra.
Pallkragarna har kommit på plats och alla är fyllda med jord men alla är inte planterade i än, får ta det imorgon. Medan Emil planterade gräs och jag fixade med pallkragarna så gick barnen till farmor och farfar och hälsade på en sväng. Vi joinade dom när vi var klara hemma. Så otroligt varmt och skönt idag. Tänkte att jag skulle doppa mig i poolen, doppade mig till midjan och det var enough för mig. Kanske blir ett par dopp när vattnet är varmare. Vi får se. Annars är jag ju ganska nöjd i solen! 

Kommentera inlägget här :