Latdag med humöret i botten

Dagen var supernice fram tills det att jag hade hämtat hem barnen.. Ville bara gråta och skrika och försvinna. Säkert inte enbart barnens fel, men sen de fick hem kattungen så har ljudnivån gått i taket. Vi har pratat om att man inte behöver skrika och låta så högt för att det gör ont i öronen och huvudet på de som är i samma rum, och att kattungen blir rädd. De hade inte alls denna ljudnivå innan på samma sätt, jag blir knäpp, vill ju liksom att katten ska trivas och inte behöva tjata sönder huvudet på barnen de timmarna de är hemma från förskolan/skolan, det tär ju på alla. Men idag var verkligen en sådan där dag då det kändes som att jag föreläste för döva öron, helt omöjligt! Jag förstår dock att dom är trötta efter en hel vecka på förskolan, företa veckan efter ett ca 12 veckor långt sommarlov. Tyra hade vecka nummer 2 i skolan, och alla var lättretliga och trötta. Vi beställde pizza till middag och sebbe kom förbi en sväng och gosade med katten. Dagen slutade helt okej, min allergi börjar göra sig hörd dock, men jag har bestämt mig för att det ska funka.
Popzy tidigare idag, så himla mysig liten krabat. 
Pizzan var god!!! 

Kommentera inlägget här :