Nästa kursstart

Idag har jag haft pole 3, UTAN Fanny, jag ska gå denna kurs själv och var lagom nervös över vilken instruktör det var och så vidare. Visade sig att vi var 3 personer, TRE, så jag och två till. Jag var självklart svagast vilket suger, men det blir nog en bra kurs ändå. Tyckte inte helt om första lektionen dock, det var mycket pauser och väntan. Instuktören hade inte räknat med att vi skulle vara så snabba med det hon hade planerat så det kändes som att det var mycket dötid liksom. Jag hade även brutal träningsvärk från pole power igår. JAg kommer verkligen känna att jag lever imorgon. Men det känns bra att ha fått in 2 hårda träningspass denna vecka. I helgen blir det ytterligare ett. 
 
Jag är ju hemma hela dagarna fortfarande, men på måndag börjar terminen och snart praktiken. Jag är så sjukt stressad över praktiken, den håller på till november och jag måste både hämta och lämna barnen för att Emil börjar jobba på ett nytt bygge i Vallentuna vilket är ca 1h bort och jag fick min praktikplats i uppsala. Jag hade hoppats på att hamna här ute så det skulle vara smidigt men skolorna här valde att inte ta emot studenter denna termin. Jag hade bara en skola som möjlighet och den sa nej, den andra skolan går Tyra på så där får jag inte vara. Istället hamnade jag på en skola i Heidenstamsgatan i Uppsala. Det blir säkert bra när vi kommer in i rutiner och så men jag kommer vara helt sjukt stressad under dessa månader och det kommer tära på barnen också att behöva gå så långa dagar. Försöker se det positivt ändå, det blir säkert bra.

Kommentera inlägget här :