Hejdå 2020

Tack och adjö 2020, du har inte bidragit med mycket annat än en termin närmare min examen. Det har varit ett år med många inställde planer, och jag som är en människa som lever för att det ska hända saker (stora som små) har tagit det lagom hårt. Man anpassar sig och man gör det bästa av det, men det har haft sina jobbiga stunder. Snart detta året slut och vi blickar mot ett nytt år med nya möjligheter. Förhoppningsvis blir det bättre än detta. Förhoppningsvis är vi inte lika låsta nästa år som vi har varit under detta. Några bra saker jag har gjort är i alla fall att börja med pole, det är nog det bästa beslutet jag har tagit på jag vet inte hur länge. Jag saknar dock mina kompisar och nära och kära som jag inte träffat typ alls under detta år. Saknar spontana utflykter och resor. Saknar att känna att vissa möjligheter och utflykter inte har varit möjliga under detta år på grund av denna jävla sjukdom. Så nu säger jag hejdå till 2020 och hoppas på ett bra 2021! Nyårsafton är imorgon och vi kommer vara hemma, det kommer bli bra och mysigt, vi ska äta god mat och umgås, kvalitetstid med familjen är ändå himla mysigt. Man har lärt sig uppskatta det extra mycket under det gånga året. Psyket har nog stärkts typ 1000 gånger genom att konstant ha varit hemma. Vad ska ni göra på nyårsafton? 
Detta ska bli cheesecaken till imorgon! Fixar den medan Sebbe sitter och degar i soffan, mätt på tacoresterna från igår! Vi var in till stan för ett tag sedan och handlade allt tills imorgon! Kommer bli mysigt! Kram på er! 


Kommentera inlägget här :