Dålig träningsdag

Åkte till Fanny imorse, taggad på träning. Det gick sådär.. Dålig balans i kroppen, supergrepp på stången men inte i händerna. Benen fastnade utan att jag försökte, men händerna som jag verkligen behövde gick inte alls. Vi kikade på tidigare koreografier från pole 1 och 2 och tänkte vi skulle försöka få dem på film men det blev inte av, vi kom ihåg delar av dem men inte helt så smidigt så vi kunde få en bra film. Jag skulle försöka med min iguana men det gick inte, bow and arrow gick inte heller. Jag kom inte ens in i min superman bra för att jag typ fastnade. Vi lekte lite med front hook och back hook switches och legswitches. Men jag behöver att kurserna startar nu, jag är så seg med träningen. Vet liksom inte riktigt vad jag vill träna på. Skulle nog behöva mer saker på min nivå liksom, och jag vet inte riktigt var jag ligger. Svårt det där. Imorgon ska jag köra gym på morgonen innan vi åker iväg till Gävle. Så mysigt med miljöombyte.

Älskar mina polekläder! Finns så många set jag vill ha, pole addict är just nu ett favvomärke! 
Känner att jag står och stampar på samma ställe och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur denna svacka. Vet inte ens vilka kurser jag ska börja med i höst. Det kostar ju en del och tar ganska mycket tid. Hoppas på ett bättre träningspass nästa vecka. Nu ska jag lägga fokus på att stärka mig själv, bli fysiskt starkare och smidigare. Vi får se hur det går. 

Kommentera inlägget här :