När man förväntade sig lugn

Tänkte åh vad skönt med bara 2 barn hemma, Tyra skulle sova borta hos en kompis. Men inte då. Asså Arwid och Lilly har nog aldrig varit så dryga som dom var just precis igår. Lilly har kommit in i någon form av trots precis från en dag till en annan vilket totalt fuckade upp hennes potträning som vi ändå hade på banan. Det hade gått bra fram tills för 2 dagar sen, från att hon gick själv till att hon totalt har vägrat både potta och toalett. Hon har inte "träffat" på 2 dagar, det är så frustrerande, jag känner mig så misslyckad. Vad gör man nu liksom? Sätter på blöja igen trots att hon har varit utan i flera veckor? Är det verkligen rätt? Jag orkar liksom inte fler "olyckor" av en unge som vet vad man använder både pottan och toaletten till.. Tyra hade det jättebra borta hos kompis dock, men jag känner mig totalt värdelös som förälder.
Vi hann med lite firande när vi lämnade av Tyra också! 

Kommentera inlägget här :