1 års kalas

Idag var vi och firade Ivar som snart fyller 1 år, lilla gosfisen! Man blir så himla bebissjuk när man träffar små barn, mina känns direkt så stora! Det var en mysig dag och barnen skötte sig som förväntat ganska bra, brukar göra susen att de får vara ute och leka! Det fanns ju gungställning, skog och fika liksom.. Kan inte bli bättre! En annan sak, det fanns skugga!!!! Det var så himla mysigt att bara hänga, prata lite, fika lite, mys!
Nya klänningen, så nöjd! Älskar gult! Inte ett jättefan av långklänningar dock för tycker inte min kroppsform passar, det sitter självklart bara i mitt huvud men har alltid känt lite så.. Tyckte i alla fall att denna var himla fin! 


Dom var så himla gulliga och fixade en fiskdamm för barnen för att min unge (Arwid) ville ha det, lite missnöjda barn av bristen på godis men det gick över väldigt fort och dom var väldigt nöjda över att fått ha fiskat! 
Tripp, trapp, trull.. Min familj ❤️
Födelsedagskillen 
Så himla duktig hon är, alltid lika imponerad över alla fruktkreationer hon fixar ihop! Jag har inte den kreativiteten alls.. 
Ganska skönt att komma hem och byta kläder också, som sagt inte min grej helt det där med långklänning.. Helt super dag blev det i alla fall. Hela helgen har bara varit sådär bra så man blir liksom lycklig! Fler sådana tack! 

Taggar: #bradag, #ettåring, #familj, #fika, #kalas, #mys, #sommar;

Kommentera inlägget här :