Kalashelgsfix

Imorgon har Tyra dansuppvisning halva dagen och på eftermiddagen så får vi gäster som ska komma och fik, grilla och spela kubb! Så idag har jag bakat 3 sorters veganskt fika då ena barnet är mjölk och ägg allergiker! Det blev en wannabe morotskaka (med palsternacka istället för morot för han kan inte äta röda/orangea saker heller), en chokladkaka i form av små kaka, och så drömmar! Bakade ju en zucchinikaka igår som jag tyckte blev supergod, men vet inte om den helt faller de andra i smaken så tror jag nöjer mig med de andra fikat. Vi köpte även ett rör med ballerina kladdkaka och sen har vi solskensbullar i frysen så tänker att det får räcka 🥰 dagen har varit helt underbar annars, mycket utehäng och barnen har varit hemma hela dagen, gäst i form av min bror på kvällen, alltid kul när han kommer förbi!


Dom har spenderat större delen av dagen i den här låda
Hur goda ser inte dessa ut? 
"morots" kakan 
Drömmar 
Och en massa utelek, himla mysigt har det varit! Inte hunnit städa klart dock, tur vi ska vara utomhus imorgon så man slipper skämmas för kaoset inomhus, 

Kommentera inlägget här :