Oväntade planer

Tanken idag var en sak. Vi skulle plocka granris i skogen. Sen medan vi åt frukost så bestämde vi för att mina syskonbarn skulle komma hit medan min syster skulle handla julklappar. Mysigt tänkte vi med kompisar att leka med. Dom kunde uu få följa med ut i skogen också, eller så skulle vi eventuellt bara låta dem leka så kunde jag städa här hemma. Vi hann aldrig ut i skogen, barnen lekte så fint och jag hann städa och fixa. Vi bestämde oss för att baka pepparkakor istället!







När kakorna hade svalnat var det självklart dags att dekorera! Väldigt nöjda barn! 
Och väldigt fokuserade! 
Gos ❤️
Kusinerna var här längre än vi hade trott men det var himla mysigt! Jag och Lilly fixade kroppkakor till middag! Älskar när jag kan pyssla med ett barn i köket. 

Så duktigt så på att hjälpa till, min lilla kökshjälpreda!

Runt 18-tiden fanns det äntligen tid att sätta sig ner en stund. Och då har jag fortfarande disk kvar att ta i tur med.. Kanske fixar det ikväll, eller så får det vänta tills imorrn, jag är bra trött nu! Älskar dock intensiva dagar! 

Kommentera inlägget här :