Avslappnande

Avslappnade och hemkomna efter en mysig helg i Västerås. Eftersom det är utcheckning redan vid 11 så var vi hemma relativt tidigt. Hann med en handling påå Willys innan vi åkte hem också. Tänkt att man alltid behöver handla. Nu var det i och för sig 2 veckor sedan vi 'storhandlade'.
God mat har vi ätit. Och sen har vi bara varit och tagit det lugnt. Slötittat på tv. Umgåtts. Pratat. 
Han där. Min andra hälft som är så himla bra på så många sätt. Som jag önskar jag hade mer egentid med än vad vi lyckas få ihop. Han som jag snart spenderat 8 år med i höst. Eller nej 9 år blir det i höst. Vi träffades 2012, blev gravida 2013, och Tyra föddes 2014. Helt galet att tiden går så fort. Snart är det 10 år tillsammans! Älskar honom ❤️
Det är väldigt mysigt att komma bort en sväng men även väldigt mysigt att komma hem till små trollen hemma. Det är dom som är vår vardag, utan dem känns det lite tomt. Men ibland är det skönt att bara få veta vuxen och inte behlva anpassa sig och passa upp på barnen. Det är nog något alla föräldrar uppskattar, vill jag tro. De flesta i alla fall. 

Vi hade 3 trötta barn när vi hämtade dom. Så vi tog det bara lugnt och så fick de gå och lägga sig tidigt. Skönt. För då kunde jag avsluta kvällen med lite hemma spa och matlåde fix. Känner mig fräsch och laddad för en ny vecka! Känner mig taggad på framtiden, sommarplanerna börjar ta form. Tror det kommer bli bra!
Lite matlåde prepp för att underlätta veckan! 
Och här avslutar jag kvällen! Eller ja, i soffan framför en ny serie avslutas den nog! Hoppas ni haft en bra helg! 

Kommentera inlägget här :