Mys efter förskolan

Idag lämnades barnen som vanligt 8.15 respektive 8.30 och jag hade en del tid att döda innan examinationen klockan 13. Avskyr verkligen muntliga presentationer men det gick relativt bra, fick godkänt i alla fall. Vädret har verkligen varit guld, soligt och härligt så jag passade på att ta mig en 2h långpromenad innan det var dags att gå hem och invänta mamma som skulle titta förbi en sväng på väg hem från ett läkarbesök. Bjöd henne på lunch lite snabbt men hann inte med så mycket mer då mitt seminarie skulle börja klocka 13.15. Mysigt med lunch gäster i alla fall. Vi åt i alla fall en väldigt god sallad med grillad kyckling, marinerad fetaost, bulgur, soltorkade tomater samt en ruccolapesto to die for som jag slängde ihop för någon dag sen. 

Tänkte att eftersom barnen hade haft lång dag på fritids/förskolan idag till 15 och det var sol och varmt så överraskade jag dem med glass när jag hämtade dom. Så uppskattat. En sådan liten grej kan göra så mycket!
Nu börjar det bli dags att åka och träna snart, dagen har varit guld verkligen! Och att avsluta med träning på världens bästa ställe skadar ju heller inte! 

Kommentera inlägget här :