When calls the heart

För ett par veckor sedan började jag titta på When calls the heart som min syster sa var en sådan där mysig serie som bara var enkel att titta på. Jag behövde en sådan serie och nu har jag sett klart de 6 säsonger som finns på netflix. Men vad jag förstår så ska det finnas 8 säsonger. Det hände något säsong 5 och 6 dock som gör att jag inte är jättepepp på att fortsätta titta. Väldigt tragiskt var det och man (jag) blev typ irriterad. Nu när säsong 6 är över så vet jag inte om jag ska vänta med att se de andra två säsongerna tills de kommer till netflix de med eller om jag streamar dem någon annan stans.
 
Har ni sett denna serie? Om inte så är det väldigt mysig att bara ha på. Relativt korta säsonger 10-12 avsnitt cirka 45 minuter långa. Men se denna! Den är otroligt förutsägbar men ändå mysig att bara ligga och slötitta på. 
Har ni några tips på någon annan mysig serie att slötitta på? 

Kommentera inlägget här :