En sån där kravlös dag

Idag har jag bott i min nya pyjamas idag. På riktigt. Har till och med gått till affären i den! Mysigaste, bästa, och vill typ köpa en till! En tunn, mjuk och skön bomullspyjamas! Guld!
 
 
 
Idag har Tyra haft gymnastikavslutning, och Arwid judo avslutning. Vi har städat hemma och fixat, Emil håller på och kaklar om en del av köket, där under fönstret som vi bytte för typ 1,5 år sedan. Men dagen har bara varit bra. Den har inte känts stressad och jag har bara tagit dagen som den har kommit. Tyra lekte med Mollie här efter gymnastiken och dom lekte jättesnällt, hittade på olika ramsor och så. Jag har städat och skrivit på uppsatsen. 
 
 
Gick till affären med Arwid och så hjälptes hela familjen åt med taco till middag. Jag skar grönsaker, Tyra stekte köttfärsen, Arwid och Lilly plockade av och torkade bordet och hjälptes sen åt att duka. Det blev liksom en mysig stund i köket med hela familjen. Älskar verkligen min familj och att få göra saker med barnen är verkligen det bästa! Barnen hoppade i ett bad medan jag plockde undan maten och sen avslutade vi kvällen med den försvunna diamanten, julmust och lite godis. Kunde inte haft ett bättre avslut! Älskar att göra saker hela familjen tillsammans, det är så himla viktigt <3 
 
 
Lilly somnade på soffan medan vi läste någon julsamlingsbok med både berättelser och sånger. En väldigt kravlös och mysig dag har det varit. Huset är delvis städat, det är lite lådor som ska ner i källaren och några gardiner som ska upp. Men nu har vi jullov, jag och dom minsta. Emil går på ledighet efter imorgon, han skulle egentligen jobbat sista dagen i fredags men var tvungen att vabba torsdag och fredag så han åker och jobbar imorgon. Tyra har julavslutning på tisdag och sen tar vi ledigt till januari! vilket också innebär att det är drygt 2 veckor tills Tyra fyller år. Måste verkligen börja planera kalas och så. Men hoppas ni haft en trevlig och mysig fjärde advent. Jag kunde inte önskat mig en bättre! 

Kommentera inlägget här :