En efterlängtad utgång

Så idag. Alltså lagom opepp på att hoppa runt på kryckor i Stockholm. Som tur var fick jag skjuts till jobbet och så åkte vi bil till Stockholm så blev inte så där väldigt mycket gå för min del. Tog bara en krycka med mig också. Vilket nu i efterhand känns som en dum idé. Jag hade garanterat gått smidigare med två kryckor. Men aja. Lätt att vara efterklok!
Vi åkte till Stockholm för att äta på ChouChou, hade höga förväntningar och maten var bra. Inte riktigt som förväntat men inte dålig heller. Sällskapet var ju hur som helst guld! Och det är ju en nyöppnad restaurang så dom har säkert inte riktigt hunnit etablera sig ännu, det har bara varit öppet i en månad ungefär. Vi åt buffén och vissa saker var bättre än andra, vissa saker behövde kompletteras med lite salt. Men som sagt det var gott! Inte wow, men gott! Tycker absolut ni kan gå dit och käka! Och jag tänker att när det varit öppet ett tag till så kommer det säkerligen bli ännu bättre! 
 
Vi drog vidare till Uppsala sen för shuffelboard och andra spel. Shuffelboard var kanske inte det bästa för min haltande fot men vad gör man inte. Ett par öl in så gör det inte lika ont längre ;) Dom tre är verkligen det bästa sällskapet och man kan inte annat än att ha kul med dom! Tråkigt att vi inte jobbar ihop längre, men då får man passa på att träffas ibland utanför jobbet istället! 

Kommentera inlägget här :