Julmarknad

Dåligt med uppdatering här på senaste tiden.. men ibland behöver man en paus. 

Idag har vi tagit lite julbilder och fixar mer julklappar... 
Det finaste jag har! Mina små knoddar <3
Senare var vi iväg på julmarknad här i Storvreta med alla barn plus grannpojken. Försökt städa undan lite här hemma för tanken var att vi skulle julfixa och mysa. Vi får mysa mer imorgon. Vi var borta på julmarknad mellan 13-15 och barnen tyckte det var mysigt. De fick fiska fiskdamm, ansiktsmålning och pysselstuga. Sen avslutades det med att tomten kom och delade ut godis. Nöjda barn. Jag gick dit med fyra barn och kom hem med två. Grannpojken vek av till sin mormor på vägen hem och Tyra hittade en klasskompis som hon följde med hem. Jag, Arwid och Lilly gick till affären och handlade bara massa gott. Vi skippade middagen och körde 'tapas' a la oss. Uppskattat av alla, och jag slapp laga mat. Win. 
Sen blev det självklart film till detta. Lilly har tjatat om Lejonkungen sedan imorse så vi tittade på den otecknade. Sen när Tyra kom hem så tittade vi på den otecknade Aladdin. Det blev en mysig kväll och Nissen har busat.. nu ska jag kolla klart på Bonusfamiljen! 

Kommentera inlägget här :