Kusinmys i finvädret

Idag så har vi extrabarn här, barnens kusiner är här och leker. Vi har hängt ute ett par timmar i lekparken och passade på att grilla korv med bröd till lunch. Uppskattat och enkelt. Det är något speciellt med att vara ute och grilla ändå, även om det är korv. Älskar dock korv. haha. 

Efter ett par timmars utelek har vi äntligen kommit in i värmen och fikar vaniljmunkar och myser. Barnen leker tillsammans och det är bara himla mysigt. Jag ska iväg om en stund och handla, så får vi se vad det blir för mellomys ikväll. Tror att det kanske eventuellt blir något enkelt ikväll. Men vi får se! Har inga planer på middag än heller, känner mig otroligt oinspirerad.. Eller jag är sugen på att göra sushi men har inte förberett för det.. Kanske ska köpa lax och göra sushi.. mmh, vi får se.. Kanske till imorgon annars! 
 
Vilken hejjar ni på i mello ikväll? Jag har nog ingen jag hejjar sådär extramycket på ikväll.. Eventuellt lillasyster, men allt hänger ju på låten, så får se! 

Kommentera inlägget här :