Lyckan just nu!

Alltså jag är så glad. Idag är jag glad, om vi bortser från den stressiga morgonen. Barnen var trötta och vägrade gå upp, vilket ledde till att vi kom iväg alldeles för sent och jag kan verkligen inte stressa med min fot i snön. Så yay. Lyckades lämna barnen prick klockan 08.30. Vilket var exakt samma tid som jag skulle vara på skolan för att skriva in mig. Skjut mig. Kom fem minuter sent och rektorn stod och väntade på mig. Som tur är så är hon vääldigt trevlig och de där fem minuterna var nog inte så viktiga. På fredag börjar jag. Alltså på riktigt! Trodde knappt att jag skulle börja här, framtiden har liksom varit lite oviss. Är dock så himla nöjd just nu.
 
Det här är precis det jag ville börja med, nackdelen är väl dock att jag kommer jobba loven också. Men vet ni? Det gör inget! För jag har ett jobb jag kommer trivas med, jag kommer förmodligen vara ganska virrig i början precis sådär som man är på en ny arbetsplats men det är ju inte så konstigt. Jag ska hoppa in i en fyra på fredag och det ska bli väldigt spännande. Idag ska jag ägna all min tid åt att plugga och baka. Imorgon är det ventilering och det ska bli väldigt skönt att få det överstökat! Det här barnkalaset också för den delen.. Det blir nog bra. I hope. Måste ringa skolan idag och se om jag kan låna bord och stolar också.. Ska nog göra det på en gång. 
Blir sååå trött av att sitta och läsa.. lär ju läsa denna minst 3 gånger idag....

Kommentera inlägget här :