Inte som planerat

Så planen idag var att vi skulle träffa min syster med barn i lilla Uppsala lekparken, vilket vi gjorde.. Det började dugga strax efter 13 tiden så vi tänkte att vi kunde passa på och ta en lunch i hopp om att det skulle sluta.. Det blev dock bara värre och med världens skur så kände vi inte helt att vi ville gå tillbaka ut, barnen var inte klädda för det och inte vi heller.. Men de hann i alla fall leka ett tag, vi åkte hem till oss så fick se leka där en stund sen stannade Teo kvar för övernattning här och Tyra åkte med Felicia hem och skulle sova där.. Mysigt det där med att kunna byta barn ibland.. Även om jag är mitt uppe i en nattning som har hållit på i över en och en halv timme.. Skjut mig.. Det är nog ändå ser värsta med sommaren, ljuset, att det är ljust så himla sent. Det är inte konstigt att barn har svårt att somna. Men sjukt irriterande.. Jag vill ha chips och godis, så sjukt sugen men jag har inget hemma, snyft. 


Pokemonfantasterna! 

Kommentera inlägget här :