Studiedag

Äntligen lite sovmorgon tänkte jag, känner mig tröttare nu än jag gjort resten av veckan... Suck. Det ska bli skönt med en dag utan elever. Det är tyvärr en extra lång fredag idag, det är möten och grejer så istället för att sluta 13 så slutar vi 16. Snooze. Men det blir sushi ikväll i alla fall. Jag vann!!! Hur coolt! En gratis 12 bitars! Det resulterar dock i att jag måste köpa med mig hem till familjen också. Men fredagssushi och idol ikväll, något att verkligen se fram emot. Hade gärna varit hemma och myst med barnen hela dagen dock. Jag träffar dem knappt längre, tragiskt. Det var träning igår så jag var hem och vände. I onsdags samma sak, träning så hem och vända. Tisdags var jag inte ens hem för då skulle jag och min syster gå på bio och äta middag ute. Men i helgen blir det kvalitetstid, så taggad! Inte alls lika stressad över studierna längre, inte heller klar med något alls. Så stressen kommer komma tillbaka men ska försöka stänga av nu i helgen och bara lägga fokus på familjen. Saknat dom ❤️ tänk att jag har gjort 3 veckor redan av 8. Nästa vecka går vi in i halvtid.
Ska bli väldigt skönt att gå vidare till kurs efter den här perioden.. Take care. 

Kommentera inlägget här :