Tränings

Idag har vi hunnit storhandla för alldeles för mycket pengar. Planerat matsedel för kommande vecka eftersom vi varit väldigt dåliga på det.. Tyra har lekt med olika kompisar hela dagen, och jag har hunnit iväg på träning. Äntligen lite extra pole, äntligen lite nya bilder och prgogress videos. Träffade fanny och träningen var grymt bra. Som vanligt har jag dock inte hunnit med att planera mina lektioner.. Det går inte här hemma. Jag vet inte hur jag ska få ihop det över huvud taget.
Taggad på träning samtidigt som jag är asstressad över att jag egentligen borde göra annat. Lätt värt det när man väl hade kommit iväg dock, det lättade på stressen i 1,5 timme då i alla fall. 
Har lärt mig Teddy den här veckan! 
Och tränar fortfarande på mitt inverted D, hitta rätt position och så. 
Sen tyckte jag denna var lite cool. Vet inte vad den kallas dock. 

Barnen somnade sent och det kommer bli tufft att få upp dem imorgon, jag själv kommer också vara astrött. Men nu har ja gjort 3 veckor klart av 8. Och halloween närmar sig. Livet är extra tufft just nu men jag kommer ta mig igenom det. Det är bara en period. Sen kommer nästa utmaning. Men det tar jag tag i när den uppstår. Imorgon går vi in i veckan 4 på vfu. Det kommer gå bra! Det blir bättre! 


Kommentera inlägget här :