Grönalund

Idag har vi varit till Grönalund med min syster med familj, så lika många barn som vuxna. Vi blev bjudna på detta som tack för att jag har passat Felicia lite extra medan de jobbade i våras och början av sommaren och för att Emil har hjälpt till så mycket med deras friggebod. Supersnällt och vi har haft en superhärlig dag. Varmt. nästan 30 grader ute så det har gått åt väldigt mycket vätska. Barnen har haft så himla mysigt idag och i och med att vi varit så många vuxna så har de haft möjlighet att göra lite vad de velat. Tyra är ju den som är mest orädd av alla 4 barnen och åker gärna ALLT som hon får åka. Hon är 131cm utan skor så nästa sommar kommer hon nog upp i 140 och får därmed åka ALLT. Jag skulle dock aldrig sätta mig i exempelvis frittfall, men Emil kan ju alltid åka med henne. Vet inte om hon är riktigt så modig än dock. 
Gullungar 
Väldigt glada även fast dagen led mot sitt slut 
Mina pojkar ❤️
Sockervadd var utlovat! 
Min lilla klätterapa 
Älskar att göra sånt här med barnen, man blir som ett barn själv när man är och åker karuseller, älskar det! 
Arwid är lite fegare än syrran, men han tycker att dom är kul ändå. 

Det som var mest synd var väl att man fick vara där så pass kort tid.. 9.30-15 var vi där men tiden gick ju så otroligt snabbt. 
Vi gick hela vägen tillbaka till stationen från Grönalund och tog oss en glass på vägen. Alldeles perfekt avslut på dagen. Något som däremot var mindre kul var tågresan hem då barnen var trötta efter en heldag i värmen och lyssnade inte alls. Vi avslutade dagen hemma med pizza och sen var tanken att vi skulle bada men klockan blev mycket och alla behövde gå och lägga sig. 
 
Överlag en otroligt lyckad dag och alla barn var väldigt nöjda. Nästa år blir det premiär för Lilly, spännade att se hur hon tycker att det är!



Kommentera inlägget här :