Gustavsviks camping

Vi har haft så otroligt tur med vädret idag, det har varit soligt och lagom varmt så man kunnat bada. När regnet kom så gick vi tillbaka till stugan för att mysa och umgås med pyssel, spel och godis.
Hur fina är inte dessa tre?! Taggade på att gå och bada direkt efter frukost! 
Bästa tjejerna! 
Han badade mer med barnen än vad jag gjorde, men jag badade också! 
Alla testade denna kana, Tyra åkte den många gånger själv! 
Det lektes också i lekparken emellan badandet och ätandet. 
Glass åt vi, och även lunch vid badet! Blev alldeles lagom långt med ett par timmar här. 
Men sen kom regnet och jag introducerade Uno för barnen. Lilly tog det lugnt med Emil under tiden. Vi åt lite godis och väntade ut regnskuren. Men sen gick vi iväg och lekte i stora lekparken tills det var dags att fixa med middagen. Guld att barnen hade sina klockor så dom kunde gå i förväg eller gå iväg själva till lekparkerna. 
Tacos blev det till middag. För hur bra campingmat är inte det liksom? 

Efter middagen gick vi ut igen och bara njöt av kvällen och kvällssolen. Vi kikade på minigolfen men det var så galet mycket folk där så vi hoppade över det. Barnen lekte fram tills läggdags och det är nu dags att börja dra oss in till sängen. Men helst vill man bara sitta här och njuta av lekande barn och kvällssol. 
Hoppas ni har haft en bra dag. Jag njuter till 100% av min mini semester med min lilla familj. Har redan börjat planera för nästa semester! Då åker vi förhoppningsvis iväg en vecka, men vi får se! 




Kommentera inlägget här :